SPRZEDAŻ
I. Złożenie i przyjęcie zamówienia
- §1
Sprzedaż dzieł sztuki odbywa się na podstawie indywidualnego zamówienia składanego przez Klienta. Klient ma możliwość złożenia zamówienia kontaktując się z właścicielem Galerii za pośrednictwem poczty e-mail: keypax11@wp.pl , telefonicznie +48 608 432 153 lub poprzez stronę na Facebooku Galeria Art Mieszko.
Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
§2
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu oraz zawarciem umowy sprzedaży dzieła sztuki między Klientem, a Sprzedawcą. Klient po wyborze dzieła sztuki winien skontaktować się drogą elektroniczną lub telefoniczną ze Sprzedawcą. Istnieje również możliwość odwiedzenia galerii mieszczącej się przy ul. Kościuszki 11, 74-500 Chojna, Zachodniopomorskie w celu osobistego dokonania zamówienia.
II. Dostawa i płatność
§3
- Sposoby, koszty i terminy dostawy towarów są określone każdorazowo przy składaniu zamówienia. Dostępne są następujące sposoby płatności: przelew tradycyjny (nr. konta: 08 1240 3956 1111 0010 9887 0883) lub płatność gotówką w Galerii. Dopuszczalną formą sposobu dostawy jest przesyłka kurierska oraz przesyłka Pocztą Polską.
- Klient powinien dokonać płatności w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
- Koszty związane z realizacją płatności i dostawą dzieła sztuki ponosi Klient. Koszt dostawy są zależne od wielkości i rodzaju zamówienia. Koszt wysyłki dzieła sztuki za granicę jest ustalany indywidualnie. W tym celu, przed złożeniem zamówienia, należy skontaktować się z Galerią za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Ze względu na wartość dzieł sztuki PREFEROWANY JEST ODBIÓR OSOBISTY.
- Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych licząc od daty wpłynięcia zapłaty na konto Galerii. W szczególnych przypadkach, jeżeli czas realizacji zamówienia okazałby się dłuższy niż 7 dni, Galeria kontaktuje się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i jego przyczynie
§4
Do zamówienia dołączony jest dokument sprzedaży, zgodny z przepisami podatkowymi.
§5
Sprzedawca zwraca uwagę, że Klient ma możliwość sprawdzenia stanu przesyłki, otwarcia jej i sprawdzenia kompletności zamówienia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody.